utrecht - breda

maria van hassel
maria van hassel

kort en goed geslapen. na een krachtig ontbijt gevochten met netbook waar ik niet meer dan 10% netwerk uit kan krijgen. te weinig om het web op te kunnen. de apple van patricia biedt uitkomst waardoor de eerste update van deze site een feit is. later dan gepland ga ik op pad naar breda vergezeld van de beste wensen van patricia en een gulle glimlach van santiago. onder een gelukkiger gesternte kon ik niet aan een tocht naar compostela beginnen...

de tocht naar breda verliep zonder problemen. meanderend langs de linge met een niet te felle zon kom ik op tijd aan op het begijnhof waar ik hartelijk wordt ontvangen door maria van hassel. die dag is net haar vader overleden en ik voel mij bezwaard bij haar langs te gaan. maria wil graag wat afleiding en heeft zelfs een pelgrimsmaal bereid. na een biertje om de hoek te hebben gedronken val ik als een blok in slaap.

Reactie schrijven

Commentaren: 0
santiago de compostela 2010
santiago de compostela 2010