sint katelijne waver - geraardsbergen

peter de bruin
peter de bruin

bij het ontwaken maak ik kennis met peter de bruin uit heemstede die ook in z´n eentje naar santiago fietst. hij heeft ruim zes weken uitgetrokken voor zijn tocht en rijdt op een fiets met grote wielen...

hij is veel sneller dan ik en na het ontbijt nemen we afscheid. in mechelen ontmoet ik een fotograaf, die vroeger veel gefietst heeft. lang en geanimeerd spreken we over het maken van lange fietstochten. verder gaat het en langs de dender bereik ik bij geraardsbergen camping de gavers, waar ik peter ontmoet die er al een paar uur is. de gavers is groot en tot 03.00 uur worden we entertained door vertrekkende en terugkerende belgen. degene die goed wil slapen doet er verstandig aan deze camping te mijden als de pest.

Commentaren: 0 (Discussie gesloten)
    Er zijn nog geen commentaren.
santiago de compostela 2010
santiago de compostela 2010