breda - duffel / sint katelijne waver

langs de nete
langs de nete

op naar belgië. net over de grens geluncht en weer verder. de route is niet altijd even makkelijk te volgen en zo rij ik vele kilometers te veel. bij viersen neem ik een alternatieve route, die mooier is dan die uit het gidsje. het albert-kanaal oversteken en ...

vóór de a-13 naar links de nete over en onder de a-13 door langs de nete direct richting lier. de jacobskapel is helaas al gesloten zodat ik een heel mooi jacobsstempel moet missen. in lier koop ik bij de afhaal chinees enig krachtvoer en ben verplicht om het buiten op te eten. geen betere plek dan op een bankje naast het politiebureau. uiteindelijk bereik ik in het donker fietsend langs de nete ter hoogte van duffel, de vroegere cisterciënzerinnenabdij roosendael, waar het opzetten van mijn tent sneller gaat dan gedacht. er staat een piepklein tentje met fiets.

Reactie schrijven

Commentaren: 0
santiago de compostela 2010
santiago de compostela 2010