haarlem - utrecht

santiagio & patricia
santiagio & patricia

om 12.15 van huis vertrokken, uitgezwaaid door de zoon van esperanza, sebastian, en de buren cathy en nico. eerste stop bij balk visch aan 't spaarne...

de voorlopig laatste haring genuttigd en met de beste wensen van chantal en philip vertrokken naar amsterdam, waar op de architetenwinkel van marc citroentaart klaar staat en goede vriend jens, hij is dichter / graficus, aanschuift, net terug van 2 maanden spanje. na een uur weer vertrokken, anders komt deze reis nooit op gang. nog even bij broerlief langs en voorzien van de beste wensen richting utrecht koersgevat. ik heb op veel plekken gewoond, maar kon op slechts één geboren worden, utrecht en daarom vindt het echte vertrek daar plaats. samen met mijn reisgenoot, een plooibaar aapje dat ik enkele dagen voor vertrek van mijn broer kreeg, gaat het via abcoude, baambrugge, loenersloot - enkele slome koeien in een wei - verder langs het amsterdam-rijnkanaal tot ik ter hoogte van nieuwer ter aa een pontje ontwaar. met een rotgang naar de overkant over woelig water en verder via breukelen, maarssen tot onder de domtoren. hartelijk welkom geheten door patricia, leon, poes quichote en 7 maanden jonge santiago. niet al te laat naar bed na een goede en voedzame maaltijd.

Reactie schrijven

Commentaren: 0
santiago de compostela 2010
santiago de compostela 2010