puente la reina - logroño

pelgrim's herberg, puente la reina
pelgrim's herberg, puente la reina

geen oog dicht gedaan. je ligt in stapelbedden en onder mij ligt een amerikaan die de hele nacht heeft gesnurkt. een kudde olifanten maakt minder kabaal. verder draaide hij zich zo vaak en met zoveel geweld om dat het leek op een aardbeving...

en on top of that liet hij scheten met de snelheid van een machinegeweer. deze ruftende snurker presteert het om mij te vertellen dat hij niet weet hoe hij slaapt. ik heb hem snel uit die droom geholpen. de fietstocht naar logroño wordt een marteling. het linker been zwelt al snel op en wat ik ook doe niets helpt. ik moet logroño wel halen, omdat het de enige stad van betekenis is op de route en ik daar doktoren kan vinden. ik krijg een sms van didier dat mijn overtollige spullen, verpakt in 2 cartons samen 6kg, in goede orde zijn aangekomen in brunoy. dat gaat flink schelen in de bergetappes die zo meteen gaan komen.

Reactie schrijven

Commentaren: 0
santiago de compostela 2010
santiago de compostela 2010